luni, mai 09, 2011

Arunc o privire pe "Adevarul" de astazi si raman siderat de discursul personajului Basescu...
Dupa un moment de sovaiala, ajung la concluzia ca poate opinia mea conteaza in circuitul informatiei din mass-media sau ca ar putea conta. Ca de fiecare data cand am facut un comentariu, m-am semnat cu numele intreg, asumandu-mi cele scrise, adica sesizarea unei flagrante eschive din partea presedintelui, privind solutionarea problemelor reale ale Romaniei.
Pe scurt, afirmam raspicat ca domnul Basescu prin intermediul partidului pe care il conduce - chiar daca astfel incalca putin constitutia-, este direct responsabil de numirea si pastrarea in functii a "managerilor din regii", pe care ii arata cu degetul ca au sprijin politic, uitand sa spuna insa al cui anume este acest sprijin, cine il ofera... Nu am trecut cu vederea nici afirmatia potrivit careia institutiile statului s-au reformat din greu, in timp ce regiile si societatiile de stat, nu! Atata timp cat in acele societati si regii se aplica legile statului roman, nu prea se pot reforma unele fara altele.
In cele din urma, imi inchei comentariul si tastez codul necesar postarii si... surpriza: nu se intampla nimic! Nu apare nici o postare! Repet procedeul si ...nimic! Comentariul meu dispare de pe pagina iar de aparut ca tiparit, nu apare de fel! Cuprins de anumite banuieli, incerc o alta postare a unui alt comentariu, intr-o problema deloc "delicata" asa cum este viata noastra politica; un articol despre un politist american... Din nou, comentariul dispare ca si cum ar fi fost trimis, dar de aparut, nu apare nici acesta. Pentru prima data, incerc o smecherie: postez acelasi comentariu, dar sub un alt nume si adresa de mail. Comentariul a fost publicat imediat!
Am mai incercat si alte comentarii in ultimele zile la articole din "Adevarul", cu acelasi rezultat. Astfel am aflat ca sunt cenzurat in ziarul domnului Patriciu, si nu mai pot aparea nici macar la categoria "spam". Intrucat nu pot sa renunt in a-mi semna comentariile cu propriul meu nume, si nu pot sa renunt in a-mi asuma opiniile in egala masura in care presedintele Basescu nu isi poate asuma erorile partidului de guvernamant, ma vad silit sa abandonez pozitia de comentator si sa "absentez motivat" din rubrica de comment-uri. Nu este o tragedie, dar o intrebare imi da tarcoale: "cine se teme de Virginia Wolf? "

Niciun comentariu: