duminică, mai 09, 2010

Pe scurt..

Intr-o seara goala, mi-a trecut prin cap sa ma uit in oglinda... Mi-am vazut capul mai mic. Mai mic cu 25% . Iluzie?? halucinatie??? sau, hotarare de guvern??? Va trebui sa-mi schimb sapca, ochelarii de soare. Va trebui sa-mi refac pasaportul.. Cred ca am devenit astfel din patriotism, abnegatie si supunere oarba fata de conducatorii acestei natiuni marete, care au anuntat scaderea salariilor cu 25% si a pensiilor cu 15%. Sa ma explic: nivelul de trai al unei tari, se masoara in venitul pe cap de locuitor.Nivelul de trai ne-a fost garantat si promis de catre cei care conduc in glorie si onoare. Pentru a pastra nivelul de bunastare scazand cheltuielile, putem face urmatoarele: scadem numarul de locuitori si pastram venitul pe cap de locuitor, ceea ce se numeste genocid; sau pastram numarul de locuitori dar scadem suprafata capului de locuitor si raportam venitul pe centimetru patrat de cap de locuitor, iar suprafata fiind mai mica, si cheltuielile vor fi mai mici, aceasta numindu-se recesiune. Este o masura usor de aplicat mai ales la cei tineri care au capul mai elastic, si mai greu de aplicat la batrani,..dar forurile conducatoare s-au gandit si la acest aspect fiziologic: pensionarii se vor micsora doar cu 15%!! Multi vor spune ca e imposibil, dar nu e. Dupa douazeci de ani de manele, telenovele si "fata de la pagina 5", capul romanilor s-ar putea restrange si mai mult, dar deocamdata cifra de 25 de procente avansata, este suficienta d.p.d.v. economic,tinind cont si de unele aspecte estetice,.. Ma bucur ca aceasta masura nu va afecta incasarile Bisericii Ortodoxe Romane, intrucat acestia isi culeg taxele dupa numarul de suflete. Ei nu au treaba cu capul si cu cele lumesti. De asemenea nu vor fi afectati copiii, ei avand oricum capul mai mic, si nici persoanele handicapate...Dar asta nu inteleg: daca nu vor fi afectate persoanele cu handicap, cum vom putea face economie la nivel national??? Ce fel de hotarare de guvern e aceasta?? sau iluzie??Halucinatie???

Un comentariu:

szusszanás spunea...

Eu totusi cred ca e halucinatie.In cel mai bun caz iluzie.
Altfel nu-mi explic cum nu s-au umlut sectiile de urgenta cu pacienti care urla si varsa.